Pristatymo/gražinimo sąlygos
PREKIŲ PRISTATYMO SĄLYGOS IR KAINOS:
- LP EXPRESS, DPD, OMNIVA PAŠTOMATAI. Užsakymai, kurių suma yra didesnė nei 100 €, yra pristatomi į paštomatus NEMOKAMAI.
Jeigu užsakymo suma mažesnė nei 100€, pristatymo kaina – 3,50 €. Užsakymas yra pristatomas per 5–12 darbo dienų. Kai siunta pristatoma į paštomatą, gavėjas informuojamas SMS žinute ir el. paštu su durelių atidarymo kodu. Siuntos paštomatuose saugomos 5 kalendorines dienas. Galimas pasirinkimas – apmokėti už siuntą paštomate banko kortele!
- DPD KURJERIS. Užsakymai, kurių suma yra didesnė nei 100 €, yra pristatomi su DPD kurjeriu NEMOKAMAI.
Jeigu suma mažesnė nei 100 €, užsakymo pristatymo kaina – 4,50 €. Prekės yra pristatomos per 5–12 darbo dienų. Prieš pristatydamas siuntą kurjeris susisieks su Jumis nurodytu kontaktiniu telefonu. Galimas pasirinkimas – apmokėti už siuntą kurjeriui banko kortele pristatymo metu!
Savaitgaliais ir valstybinių švenčių dienomis užsakymai nėra pristatomi!
SVARBU! Dėl nenumatytų aplinkybių, kaip padidėjusio siuntų kiekio akcijų metu, šventiniu laikotarpiu, vežėjo logistikos klaidos ar kt., siuntos pristatymas gali vėluoti. Apie siuntos vėlavimą klientai bus informuojami el. paštu.
PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS
Internetu pirktos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis LR ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 „Dėl Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“ patvirtintomis Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, išskyrus atvejus, kai sutarties negalima atsisakyti pagal LR įstatymus (kai sutartis sudaryta dėl higienos prekių – patalynės reikmenų – pardavimo; žr. informaciją VšĮ „Vartotojų centras“ tinklalapyje http://www.vartotojucentras.lt/istatymas.php?id=1038, „Ne maisto prekių grąžinimo ir keitimo ypatumai“ 18 punktą.). Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.
Norėdamas grąžinti prekę(-es) remiantis Taisyklių 8.1. punktu, Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) darbo dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis.
Pirkėjui grąžinant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:
-grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
-prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
-prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
-grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
-grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.
-Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
-grąžinant gautą ne tą prekę, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.
-tuo atveju, kai Pardavėjas neturi pakeitimui tinkamų prekių, Pirkėjui grąžinama sumokėta suma, neskaitant kainos už pristatymą.
Už grąžinamas ar keičiamas prekes siuntimo išlaidas apmoką pirkėjas.